2009. augusztus 17., hétfő

FOnline - az első nap tapasztalatai

Először is érdemes figyelni a fejlesztői blogot, mert a harmadik videót lehet, hogy nem készítették még el (pedig szavazás is volt a tartalmáról), viszont le lehet rángatni egy alaposan elkészített kézikönyvet a játékhoz, amiben minden infó benne van, olvasását az előző bétatesztet ismerőknek is javallom (ki tudott például arról, hogy a szabadon kószáló brahminokat be lehet fogni?).
A játékban amúgy nem sok minden változott a decemberi verzióhoz képest (amúgy a fejlesztők szerint ez lesz az utolsó bétateszt), ami jó hír, hogy ezúttal a Fo1 területét is bebarangolhatjuk. Jómagam a 2238-cal játszom, a "sima" verziót épphogy csak kipróbáltam, ott maradt a régi, jól bevált(?) hubologistes, replication stationös újjáéledési metódus, ellenben a 2238-cal, ahol a meghalást követően csak simán újjászületünk a pusztaságban. Külön öröm, hogy végre az NPC-k angolul beszélnek (legalábbis a 2238-ban), ám PIP-Boyban is megjelenő küldetést eddig nem sikerült előrángatnom belőlük, csak a BOS-féle Glow-béli kiruccanást, ám a küldetések jegyzékében ez sem jelent meg.
Biztos feltűnt mindenkinek, hogy a játékban nincsenek zenék, erre a megoldást szintén a blogon találjátok (bár én a régi jó trackek helyett inkább a pár poszttal ezelőtti FOnline OST-t ajánlom, nem tudom azokat miért csak a sima FOnlineba rakták be, és a 2238-ba miért nem).