A város persze romokban van, és harapásukkal gyilkos kórt terjesztő kutyák lepték el (innen a Dog City elnevezés). Találkozunk jó pár mellékszereplővel is, akik eme szélsőséges körülmények között próbálnak túlélni. A fő csapás irány persze Porter megtalálása, majd eldönthetjük, a két rivális fél közül melyik oldalára állunk. A mod egyébként annak ellenére elég lineáris, hogy tulajdonképpen szabadon kószálhatunk, mivel az épületek zárva vannak, és a történetben előrehaladva kapjuk meg a kulcsot hozzájuk.
A megvalósítás egyfelől kiváló, mivel buggal nem nagyon találkoztam (egyet leszámítva: a mod végén néha Porter nem akar bejönni a szobába, ahol vagyunk), és a szereplők mondandóját alászinkronizálták (persze látszik, hogy nem profi munka, de attól még jó). Másfelől viszont a térképek kidolgozottsága elég gyenge. A város-érzést rögtön tönkre vágja, hogy a közvetlen közelünkben álló házakon kívül nem látszik a távolban semmi, ezt pedig nem került volna túl sok időbe áthidalni. A helyszíneken jóval kevesebb tereptárgy van, mint ahogy azt az alapjátékban megszokhattuk, különösen a belső terepek tűnnek sivárnak.
Mint már említettem, a mod a Van Buren design dokumentációinak felhasználásával készült, ha valaki ezt nem ismerné, akkor a Vaulton érdemes elolvasni az összefoglalót. Látható, hogy eredetileg sokkal több minden lett volna itt, és a karakterek is jobban ki voltak dolgozva. Ezen felül én nagyon hiányolom a házak tetején történő mászkálást, hiszen ebben a városban pont az a lényeg, hogy nem tudnak a földön közlekedni a kutyák hordái miatt. Még néhány hónap rászánásával sokkal jobban meg lehetett volna csinálni az egészet.
A látszólag negatív végszó ellenére mindenkinek javaslom ezt a játékot, igazi felüdülés a milliónyi használhatatlan "mod" tengerében.
Infók + letöltés
Infók + letöltés