2007. június 30., szombat
Newcomers: helyzetjelentés
Joggal kérdezhetitek, hogy oké, itt egy csomó jó(?) ötlet egy modra, de tulajdonképpen mennyi van kész belőle? Az első kettő helyszín térképe többé-kevésbbé már készen van, valamint néhány más is félig (mivel hosszú ideig nem olyan jó egy fajta mapet készíteni, így általában azt szoktam szerkeszteni, amelyikkel már rég nem foglalkoztam). Ami nincs kész az első két helyszín térképéből, az azért nincs, mert oda át kellene importálni néhány Tacticses tereptárgyat, amire meg nincs emberem (holnap ki is térek arra részletesebben, hogy miben kellene segítség). A scriptelés még sehogy sem áll. Papíron egyébként kész van minden az első három helyszínhez (a többihez is nagyjából, bár azért az NPC-k azokhoz nincsenek teljesen meg, továbbá néhány küldetést még ki kell találnom). Nem titkolt tervem, hogy az első két-három terepből szeretnék egy demót csinálni. Mondjuk ez nem holnap lesz, és nem is holnapután. A játék első helyszíne ugye a part, ahol kivergődünk a tengerből, ez nem egy város, hanem amolyan tutorial jellegű bevezető, mint a Próbák Temploma az eredetiben, de annál jóval hosszabb és összetettebb (el sem tudjátok képzelni, mennyi érdekes dologgal lehet találkozni egy poszt-apokaliptikus tengerparton). A második egy törzsi település (lesz azért itt is meglepetés bőven, nem egyszerű arcok a srácok), a harmadik pedig egy olyan város, ami már az eredeti Fo2-ben is benne volt, de "enyhén" át lesz alakítva, mivel kissé korábbi dátumot ír a naptár ekkor (gyk. nem csak az NPC-k lesznek kicserélve, hanem a terep is meg lesz változtatva, ki lesz cserélve, az eredeti városnak csak egyetlen városrésze lesz benne, az is átszabva). Ja, hogy ez melyik város? Na szerintetek ha a tengerparton kezdünk, és már a Fo2-ben is benne volt, melyik lehet? :)