2007. július 10., kedd

Newcomers: képzettségek


Az eredeti Falloutokban volt egy csomó képzettség, amit alig használtunk, például a zárnyitás, a tudományok, a javítás, és még jó néhány. Arra gondoltam, hogy a modban ezeket jobban ki lehetne használni, például sokkal több lenne a bezárt láda, valamint egyes számítógépeken a tudomány skillt használva mondjuk TP-t, vagy valamilyen fontos infót kapnánk. Mivel a modban egy enklávés KATONÁVAL játszunk, nem lehet végigvinni harc nélkül, a játék utolsó harmadában/negyedében óriási csatákra lehet számítani. No persze nem lesz belőle egy Tactics, nem kell félni, a szerepjáték-elemek, vicces párbeszédek megmaradnak, de biztos, hogy nem lesz olyan végigjátszási mód, mint a Fo1-2-ben, amikor a forma 10 perc alatt végigszalad rajta.
Szimpatikusnak tűnik a Dust&Blood mod készítőjének, Lichnek az ötlete egy több képzettséget is növelő könyvről (ebben a fórumban ír róla).