A mai második New Vegashoz kapcsolódó hír még érdekesebb, a PC Gamer ehavi számának előzetes kópiáját birtokló jóemberek közzétettek néhány információt a játékról:
- a játékban van egy hardcore mód, amelyben vizet kell innia a játékosnak a túléléshez, a lőszernek súlya van és a gyógyítás hatása nem következik be azonnal. A normál játékmód a Fallout 3-hoz hasonló
- a sztori az NCR, Cézár Légiója és New Vegas közötti konfliktusra épül
- nem menedéklakót alakít a játékos, de lehet benne PIP-Boyt szerezni valaki mástól
- van a játékban vault suit (screenshot bizonyítja)
- van a játékban egy M4-hez hasonló gépfegyver, továbbá egy minigun-szerű "hátizsákos" nehézfegyver
- speciális, csak közelharcban alkalmazandó VATS-mozgások lesznek benne, például egy "Fore"-nevű
- a Hoover-gát is szerepel, innen érkezik az elektromosság a városba (ez a helyszín benne lett volna Van Burenben is)
- van egy küldetés, amiben egy ghoult kell kiszabadítanunk a szupermutánsoktól (a kiszabadított ghoulból társ lesz)
- visszatérnek a gekkók
- a hülye szupermutánsok mellett okosak is feltűnnek a játékban, például a régi részekből ismerős Nightkinek
- a mutánsok egy része úgy néz ki, mint a Fo3-ban, de lesznek újak is, például egy '50-es évekbeli frizurát viselő női szupermutáns vezér
- a screenshotokon szerepel egy szakállas, szalmakalapos fószer, valamint egy ghoul, aki az NCR-i Rangerek kötelékébe tartozik
- az egyedüli kép, amely New Vegast magát ábrázolja egy concept art
- több képen is látszik egy szállodát hirdető hatalmas modell-dinoszaurusz, több parabolaantenna, valamint napkollektorok
- egy, a karaktergenerálást ábrázoló kép egy "vigour machine"-t mutat a skillek listája helyett
- az NCR bázisa a McCarran Reptéren van, Cézár Légiójáé Vegas Strip, a szupermutánsok pedig Black Mountainben ütöttek tanyát. Szerepel egy Fremont és egy Primm nevű város is a játékban. Az 51-es körzet is feltűnik
- egy rangert ábrázoló concept art tanulsága szerint a rangerek páncélja hasonlít egy ujjal ellátott barna katonai páncélra
- a képzettségek hatása jelentősebb lesz a párbeszédek kimenetelét illetően (például ha értesz a robbanószerekhez, új lehetőségek nyílnak meg bizonyos NPC-kkel való párbeszédben)
- újra lesz reputációs rendszer a karma mellett (minden városra külön-külön, mint a Fallout 1-2-ben)
- maga a játék egy belső nézetes akció-RPG a Fallout 3 motorjával (ez csúnyán hangzik)
- Vegas nem kapott túl sok találatot a háború alatt, így igen fejlett. Bejárhatjuk a környező Mohave-sivatagot is
- a játékban nem játszhatsz menedéklakóval, de lehetsz egy haldokló emberrel, akit egy robot mentett meg
- Vegas maga eléggé épen megmaradt
- minden játékos láthatja az összes párbeszéd-opciót, függetlenül attól, hogy meg van-e a sikerhez a szükséges képesség, ha elrontod, nem történik semmi (ez is elég szarul hangzik)
- a barterrel nem csak alacsonyabb áron lehet vásárolni, hanem drágábban is elsózhatod a cuccaid
- a fegyverek (például a shotgun) a halál után hátravetik az embereket (szerintem ez így volt a Fo3-ban is)
- a társak viselkedése szabályozható egy külön menüben, például be lehet állítani, hogy álljanak meg, kövessenek, vagy harcoljanak (gondolom, mint a Fo2-ben)
A lista még remélhetőleg bővül, magát a bejegyzést itt találjátok meg.